KX-NS1000 to profesjonalny i w pełni skalowalny serwer telekomunikacyjny Pure-IP dedykowany dla większych przedsiębiorstw, posiadających jedną lub więcej lokalizacji własnych oddziałów. Dzięki doskonałej technologii firmy Panasonic sprzęt ten pozwala także na zastosowanie go jako hybrydowa centrala PBX w pełni kompatybilna ze starszymi rozwiązaniami konstrukcyjnymi. Dzięki temu Klienci wymieniający starszy sprzęt na najnowsze rozwiązania konstrukcyjne mogą to zrobić bez olbrzymich nakładów finansowych. Generalnie produkt ten dedykowany jest dla firm obsługujących powyżej 150 pracowników, i można go elastycznie konfigurować stosownie do konkretnych wymagań firmy. Dodatkowe opcje rozbudowy sprzętu (moduły, karty, licencje, i starsze modele central) pozwalają zwiększyć liczbę obsługiwanych linii miejskich i wewnętrznych, a jeśli i to będzie za mało, to stosując funkcje sieciowania można system powiększyć do np. 8000 linii. Użytkownicy tego serwera VoIP mogą być rozlokowani po całym świecie korzystając z wewnętrznej bezpłatnej łączności za pomocą internetu.

Olbrzymia ilość obsługiwanych funkcji i opcji wyklucza możliwość wyszczególniania ich tu wszystkich. Jedną z najważniejszych jest wbudowana funkcja “One-Look Networking” oraz QSIG po IP i ISDN’ie pozwalająca tworzyć olbrzymi jednolity system łączności rozproszony po wielu lokalizacjach, widoczny dla abonenta końcowego jako jedna sieć. Osiągane dzięki transmisji via internet oszczędności w utrzymaniu systemu potrafią w moment zwrócić właścicielowi systemu koszta poniesione na zakup tego sprzętu. Dodatkowe oszczędności daje opcja stack’owania z użyciem starego, posiadanego już sprzętu. To cecha niespotykana u innych producentów sprzętu telekomunikacyjnego, i wielki ukłon producenta względem swych Klientów którzy wcześniej mu zaufali kupując centrale tejże marki.

KX-NS1000 (poza zwykłymi funkcjami centrali telefonicznej) to także system zintegrowanej komunikacji z rozbudowanymi funkcjami IP (t.j. łączenie telefonów przenośnych, zintegrowana poczta głosowa i poczta e-mail, czat, czy informacje o obecności). Podnosi wydajność pracy i zwiększa zadowolenie klientów dzięki obsłudze aplikacji wbudowanych, takich jak “Call  Center”, rozwiązaniom dla telefonów GSM i wbudowanym systemie komunikatów i poczty głosowej.

PRZYKŁADY ZASTOSOWANIA SERWERA VoIP KX-NS1000

 

Jesteś zainteresowany tym produktem – zapraszamy do kontaktu z nami >>