Firma NOMAD jako jeden z niewielu polskich autoryzowanych serwisów posiada certyfikat “klasy A” czyli tzw. ZŁOTEGO SERWISU koncernu Panasonic. To dokument potwierdzający spełnienie najbardziej wyśrubowanych wymagań stawianych serwisom przez tą firmę. Testowane są procedury działania, organizacja wewnętrzna serwisu, wyposażenie laboratorium, niezbędny stok magazynowy, uzyskanie przez dany serwis certyfikatów na wykonywanie napraw poszczególnych kategorii sprzętów. Sprawdzany jest także szereg innych, mniejszych i większych parametrów oraz wymagań mających wpływ na pracę, ogólny wizerunek serwisu, a także profesjonalną i szybką obsługę Klienta. Nasza ciężka praca i dążenia do stworzenia idealnego serwisu zostały docenione i ukoronowane przez koncern Panasonic nadaniem firmie NOMAD w/w certyfikatu. Wykaz najważniejszych naszych certyfikatów można zobaczyć tutaj >>

3 słodkie maluchy

W naszym laboratorium serwisowym usytuowanym w siedzibie naszej firmy serwisujemy szeroki zakres sprzętu elektronicznego :

Marka PANASONIC:
⇒ centrale telefoniczne, serwery VoIP, osprzęt centralowy, telefony systemowe
⇒ telefony bezprzewodowe DECT, telefony sznurowe, telefony ethernetowe VoIP
⇒ telefaksy (laser,folia, termotransfer), drukarki, wielofunkcyjne urządzenia biurowe
⇒ sprzęt działu małe AGD
Marka GRANDSTREAM:
⇒ serwery telefoniczne VoIP, osprzęt centralowy, telefony zwykłe i systemowe SIP
Inne marki i producenci:
⇒ sprzęt komputerowy
⇒ inne sprzęty po wcześniejszych ustaleniach zakresu prac /np. Gigaset, Siemens/.

Wykonujemy naprawy, przeglądy konserwacyjne, usługi konfiguracji, autoryzowane diagnozy, oraz wyceny naprawy usterek przekazanych do naszego serwisu urządzeń. Oferujemy tu także bezpłatne porady techniczne naszym Klientom. Posiadamy autoryzacje wymienionych wyżej producentów. Dysponujemy doświadczoną i dobrze wyszkoloną kadrą serwisantów, gwarantującą wysoką jakość wykonywanych napraw. Do napraw używamy wyłącznie oryginalnych części dostarczanych przez wymienionych powyżej producentów. W przypadku awarii serwerów VoIP, central telefonicznych, lub faksów marki Panasonic jesteśmy w stanie zapewnić od ręki sprzęt zastępczy na czas wykonywania naprawy. Użytkownikom central telefonicznych marki Panasonic oferujemy pełne wsparcie serwisowe oraz pomoc w rozwiązywaniu problemów eksploatacyjnych.

RemoteServiceW sytuacji awaryjnej, gdy zawiedzie elektronika w Państwa w firmie lub napotkacie Państwo problem techniczny, z którym nie dajecie sobie rady – zapewniamy natychmiastową pomoc naszego serwisu. Za pośrednictwem internetu lub poprzez konsultacje telefoniczne usuwamy usterkę, bądź rozwiązujemy problem który wstrzymuje Państwa pracę. Dzięki dedykowanym do tego technologiom, zdalna obsługa serwisowa jest w pełni bezpieczna, a koszt takiej usługi jest często symboliczny dzięki pominięciu kosztów dojazdu technika. Właśnie dzięki atrakcyjności finansowej takich usług, a także szybkości ich wykonania, obsługujemy w ten sposób coraz więcej firm, w tym także firm mającym swe siedziby na całym świecie, a grono naszych Klientów korzystających z tej usługi ciągle się powiększa.

Usługę serwisu zdalnego dedykujemy głównie firmom, z którymi mamy podpisane umowy konserwacyjne. Umowa taka gwarantuje Klientom pełną, nielimitowaną godzinami pracy, świętami i innymi powodami, dostępność do naszego wsparcia serwisowego w trybie 24/7. Istnieje możliwość zamówienia usługi zdalnej bez zawierania w/w umowy, lecz wymaga to odrębnych ustaleń oraz w większości przypadków spełnieniu warunku dostępności do Państwa sprzętu poprzez internet lub linię telefoniczną. Dodatkowo oferujemy telefoniczne wsparcie techniczne w przypadku kłopotów ze sprzętem, pomoc techniczną w momencie rozbudowy infrastruktury sieciowej oraz reprezentowanie Państwa przed podmiotami trzecimi w przypadku sporów (energetyka, operator telefoniczny). Jako że jesteśmy Autoryzowanym Partnerem Serwisowym koncernu Panasonic możemy w Państwa imieniu reprezentować producenta Waszego sprzętu wystawiając odpowiednie dokumenty honorowane przez państwowe instytucje, takie jak np.: sąd, policja, ubezpieczyciel, itp.

NOMAD dysponuje także doświadczonym zespołem serwisowo – instalacyjnym wyspecjalizowanym w pracach terenowych przy naprawach, rekonfiguracji, rozbudowach, lub realizacji nowych zleceń w następujących działach tematycznych:

⇒ Sieci strukturalne, komputerowe i telefoniczne
⇒ Serwery danych i usług, komputery stacjonarne
⇒ Centrale telefoniczne, serwery VoIP
⇒ Call Center, serwery poczty głosowej, sieci łączności radiowej DECT

⇒ WUBy, faksy, drukarki, skanery, routery, NASy, sieci Wi-Fi itp.
⇒ ESOM-SSWiN (Systemy przeciwwłamaniowe, sygnalizacja napadu)
⇒ CCTV (Telewizja przemysłowa – monitoring i nadzór)
⇒ KD+RCP (Identyfikacja i kontrola dostępu, oraz kontrola czasu pracy)

Jeśli już posiadacie Państwo własną sieć komputerową, centralę telefoniczną, system przeciwwłamaniowy lub inny z w/w działów elektroniki możemy Wam zaoferować pomoc w utrzymaniu tego sprzętu w idealnym stanie tak by nie był już nigdy dla Państwa problemem. Nasza oferta obejmuje:

⇒ utrzymanie Waszego sprzętu biurowego w najlepszym możliwym stanie technicznym,
⇒ strategiczny sprzęt zastępczy na czas usuwania większych awarii,
⇒ szybkość reakcji – maksimum 24 godziny od chwili zgłoszenia problemu,
⇒ terminowe bezpłatne przeglądy konserwacyjne posiadanego sprzętu,

⇒ wsparcie techniczne dla Waszej firmy świadczone 24 godziny 7 dni w tygodniu,
⇒ wykonywanie zmian software’owych posiadanego sprzętu „ad-hoc” on-line,
⇒ porady w przypadku rozbudowy lub rekonfiguracji posiadanego systemu lub sprzętu,
⇒ rabaty cenowe na kupowany sprzęt przy wymianie starszego sprzętu na nowy.

Nasze wieloletnie doświadczenie i wiedza powinny być dla Państwa gwarancją dobrej współpracy z nami do czego serdecznie zapraszamy.