W ostatnich latach nowe technologie zaczęły rozwijać się w takim tempie, że zwykłemu użytkownikowi trudno za nimi nadążyć. Z drugiej strony żadna firma nie jest w stanie bez nich prawidłowo funkcjonować. Owe zjawisko stało się motorem do rozwoju wszelkiego rodzaju usług informatycznych. NOMAD dzięki wieloletniemu doświadczeniu oraz szerokiej wiedzy z zakresu najnowszych technologii jest w stanie zapewnić stałą opiekę teleinformatyczną gwarantującą ciągłość pracy firmy, redukcję kosztów utrzymania oraz obsługi sieci, a także dostęp do najnowszych technologii. Poza klasycznym outsourcingiem posiadamy w swej ofercie opcje okresowych przeglądów sieci i sprzętu oraz umowy konserwacyjne. Ostatnia opcja to dla Państwa gwarancja, że Wasza sieć oraz pracujące w niej urządzenia będą zawsze działać poprawnie i bezawaryjnie – więcej informacji znajdziesz tutaj >>

Klasyczny outsourcing informatyczny, to przekazanie wyspecjalizowanej firmie opieki nad konkretnym sprzętem komputerowym, bądź całym działem IT odpowiedzialnym za szeroko rozumianą sieć informatyczną – serwery, łączność z internetem, komputery i laptopy, drukarki sieciowe, skanery itp. W praktyce outsourcing informatyczny może dotyczyć zarówno pełnej obsługi, jak również tylko wybranych sprzętów lub oprogramowania. Może też zostać poszerzony o obsługę łączności w firmie (sieć telefoniczną, centralę lub serwer VoIP, telefony, sieci łączności bezprzewodowej, Call Center) stając się outsourcingiem teleinformatycznym. W zależności od profilu działalności firmy wprowadzającej u siebie outsourcing przynosi on jej następujące korzyści:

  • obniżenie kosztów firmy o wynagrodzenie osoby odpowiedzialnej za dział IT,
  • przeniesienie odpowiedzialności na profesjonalistów, którzy wiedzą, umiejętnościami i doświadczeniem przewyższają zwykle własnych pracowników,
  • bardziej efektywne wykorzystanie czasu pracy – koncentracja na zadaniu,
  • zwiększenie bezpieczeństwa i stopnia poufności posiadanych danych,
  • łatwy dostęp do najnowszych technologii informatycznych,
  • wzrost wydajności pracy dzięki oddelegowaniu rutynowych i czasochłonnych zadań na zewnątrz,
  • minimalizowanie ryzyka starzenia się technologii (spada ono na barki firmy outsourcingowej),
  • bieżące natychmiastowe i bezpłatne (bo wliczone w cenę usługi) doradztwo informatyczne i techniczne,
  • szybka reakcja w przypadku awarii  – standard to do 24godz. dnia roboczego,
  • typowa umowa zawiera usługi świadczone w zwykłe dni robocze – zawarta z NOMAD zawiera obsługę w trybie 24/7,
  • gwarancja wysokiej jakości obsługi – bo jeżeli poziom obsługi nie jest zadowalający to zawsze można szybko zmienić firmę outsourcingową 🙂

Współpraca z nami może odbywać się na różnych zasadach:
– jednorazowego zlecenia – reagujemy w miarę możliwości szybko jednak w zależności od stopnia obłożenia pracą,
– jednorazowego zamówienia – np. zakup dostosowanego do potrzeb Klienta sprzętu komputerowego, teleinformatycznego, itp.,
– umowa outsourcingu – stała opieka serwisowa, której zakres uzależniony jest od Państwa potrzeb. Jesteśmy elastyczni – forma i zakres umowy zawsze jest ustalany zgodnie z Państwa zapotrzebowaniem – więcej informacji znajdziesz tutaj >>

Zapraszamy do współpracy.