Każde przedsiębiorstwo, mała firma lub biuro posiadają strategicznie ważną infrastrukturę (tj. sieć komputerowa, telefoniczna, system alarmowy itp.) lub choćby pojedynczy elektroniczny sprzęt biurowy bez którego „nie istnieją” w dzisiejszym świecie biznesu. Dlatego bardzo ważne jest komu powierza się opiekę nad nim. A ponieważ nikt nie lubi „wyrzucać pieniędzy w błoto”, więc na całym świecie odchodzi się od drogiej koncepcji zatrudniania pracowników na rzecz  tańszych usług firm zewnętrznych. Wybór oferentów takich usług jest duży. Ale jak tanio, ale bezpiecznie dokonać wyboru? Czy należy kierować się wyłącznie proponowaną ceną miesięcznego abonamentu?
Podczas podpisywania umowy outsourcingu zleceniodawca najczęściej zwraca uwagę niestety tylko na koszty takiej umowy, standardowo ograniczonej limitem godzinowym pracy serwisu wynikającym często z podchwytliwie przygotowanej przez zleceniobiorcę umowy, bez zabezpieczenia klienta w sprzęt zastępczy na wypadek awarii oraz bez gwarancji szybkiego czasu reakcji po zgłoszeniu awarii. Źle podpisana umowa z zewnętrzną firmą prowadzi do wyraźnego zaniżenia jakości świadczonych usług, notorycznych kłopotów technicznych z posiadanym sprzętem, co w efekcie końcowym prowadzi do strat finansowych zleceniodawcy. Można oczywiście takiej umowy nie podpisywać i polegać tylko na doraźnych zleceniach, w skrajnym przypadku narażając się na paraliż firmy przez kilka dni i powstałe dodatkowe koszty. Tylko czy oszczędzanie na i tak śmiesznie małym koszcie abonamentu jest warte takiego ryzyka?

POGOTOWIE SERWISOWE 24/7oferta w wykonaniu firmy NOMAD działa inaczej zapobiegając takim “niespodziankom”.
Szanujemy naszych Klientów, dlatego funkcjonujemy w bardziej zaawansowany i odpowiedzialny sposób.

Co wyróżnia nasze usługi?
⇒ wsparcie techniczne świadczone jest 24 godziny 7 dni w tygodniu,
nielimitowany czas pracy serwisu NOMAD dla Zleceniodawcy, bez wpływu na kwotę abonamentu,
⇒ wykonywanie większości zmian software’owych posiadanego sprzętu „ad-hoc” on-line,
bezpłatne zapewnienie strategicznego sprzętu zastępczego na czas usuwania awarii,
bezpłatne terminowe przeglądy konserwacyjne strategicznego sprzętu objętego umową,
bezpłatne drobne przeglądy konserwacyjne pozostałego sprzętu objętego umową,
⇒ nasz czas reakcji na zgłoszenie awarii standardowo nie przekracza 1 godz.
Oczywiście na bieżąco służymy także bezpłatnie poradami w zakresie rozbudowy lub rekonfiguracji posiadanego systemu/sprzętu.
Proponujemy także rabaty cenowe na zakup sprzętu przy wymianie starszego na nowy.

Dzięki wieloletniemu doświadczeniu, szerokiej wiedzy z zakresu najnowszych technologii oraz szacunkowi wobec Klientów nasze umowy konserwacyjne to gwarancja, że Wasza sieć oraz działające w niej urządzenia będą zawsze pracować poprawnie i bezawaryjnie. Serwer danych lub centrala telefoniczna pracująca 20 lat bez przerwy i bez awarii? Tak, to możliwe! A wszystko dzięki jednej, stałej, drobnej opłacie bez limitu czasowego świadczonych usług w danym okresie abonamentowym.

Serdecznie zapraszamy do współpracy.