Serwery telekomunikacyjne KX-NS500 i KX-NS700 to te same urządzenia, różniące się tylko drobnymi detalami. Dlatego też cała ta strona będzie poświęcona tylko serwerom KX-NS500, lecz opisuje ona oba rodzaje tych urządzeń. Detale techniczne można odszukać w poniżej dostępnych katalogach 🙂
KX-NS500 to (poza zwykłymi funkcjami centrali telefonicznej) także system zintegrowanej komunikacji z rozbudowanymi funkcjami IP (t.j. łączenie telefonów przenośnych, zintegrowana poczta głosowa i poczta e-mail, wiadomości błyskawiczne (czat), informacje o obecności). Podnosi wydajność pracy i zwiększa zadowolenie klientów dzięki obsłudze aplikacji wbudowanych, takich jak “telecentrum” (Call Centre), rozwiązania dla “komórek” i wbudowany rozbudowany system poczty głosowej.
Krótki opis serwera telekomunikacyjnego KX-NS500
- Niska cena startowa, przy zachowaniu olbrzymiej ilości funkcji wbudowanych w urządzenie już w wersji podstawowej produktu
- Łatwa rozbudowa centrali z małej startowej wersji do dużego profesjonalnego rozwiązania nawet dla dużej korporacji
- Aplikacje wbudowane, w tym rozwiązanie dla Call Centre, rozwiązania dla telefonów przenośnych, i wbudowana poczta głosowa
- Wbudowane opcje “Automatycznego Asystenta” oraz automatycznego nagrywania rozmów
- Łatwa stopniowa migracja z łączności analogowej do komunikacji IP
- Wbudowana funkcja pozwalająca na zdalną natychmiastową obsługę serwisową
KX-NS500 to system rozwijający się razem z Twoją firmą
- Wbudowana automatyczna recepcjonistka
Jedną ze standardowych funkcji systemu KX-NS500 jest możliwość łączenia klientów z odpowiednią sekcją lub właściwym operatorem zgodnie z ich zapytaniami w trakcie przekierowywania połączenia na podstawie instrukcji głosowych. System może też poprosić klienta o pozostawienie wiadomości głosowej, jeśli operator nie jest w danej chwili dostępny.
- Wykorzystanie istniejących zasobów
Zmieniając starszy model centrali na serwer telekomunikacyjny IP KX-NS500 w dalszym ciągu istnieje możliwość korzystania z istniejących starych analogowych telefonów systemowych i cyfrowych telefonów systemowych firmy Panasonic, dzięki czemu centralę można wymienić niewielkim kosztem i bez marnowania zasobów.
- Rozszerzona poczta głosowa
System KX-NS500 można rozszerzyć do poziomu systemu poczty głosowej rejestrującego maksymalnie 24 kanały i 400 godzin nagrań. System wysyła też użytkownikom wiadomości e-mail z powiadomieniami o nowych wiadomościach głosowych. Wiadomości te mogą być odbierane jako pliki załączników i przesyłane dalej. Powiadomienia w wiadomościach e-mail można też wysyłać w przypadku nieodebranych połączeń, po których klienci nie pozostawili wiadomości, co pozwala użytkownikom szybko się z nimi skontaktować.
- CTI i zgodność z nowoczesnymi, eleganckimi telefonami
Serwery telekomunikacyjne KX-NS500 współpracują ze wszystkimi najnowszymi telefonami bezprzewodowymi i biurkowymi oraz aplikacjami firmy Panasonic, a także z aplikacjami innych producentów dzięki wbudowanemu interfece’owi CTI.
KX-NS500 sprawdzi się idealnie jako wsparcie funkcji biurowych w Twojej firmie, obejmując rozwiązania w zakresie telefonii mobilnej i stacjonarnej oraz umożliwiając niemal dowolną konfigurację systemu poczty głosowej. Twój personel będzie zawsze osiągalny, niezależnie od tego, w jakim miejscu pracuje. KX-NS500 pozwala na zwiększenie funkcjonalności, obniżenie kosztów, uproszczenie procedur administracyjnych i podniesienie poziomu obsługi klienta. Aby świadczyć usługi hotelarskie na najwyższym poziomie, potrzebujesz wsparcia ze strony rozwiązań komunikacyjnych, które są wydajne i zawsze dostępne. KX-NS500 zaspokoi obie te potrzeby. Wszechstronne zarządzanie systemem, integracja z komputerami PC oraz elastyczność, dzięki której można zapewnić łączność mobilną w całej firmie oznaczają, że możesz pracować wydajniej niż kiedykolwiek, zapewniając swym klientom maksymalną wygodę i komfort. W służbie zdrowia regularna i wolna od zakłóceń łączność ma kluczowe znaczenie. Dzięki KX-NS500 Twój personel może korzystać z łatwych w obsłudze narzędzi oraz pozostawać w ciągłym kontakcie z innymi członkami zespołu oraz pacjentami lub mieszkańcami, niezależnie od tego, gdzie się aktualnie znajduje. Możliwość integracji z istniejącymi rozwiązaniami w zakresie opieki, np. systemami powiadomień alarmowych, stanowi jego równie cenną zaletę.