Jako Autoryzowany Dealer koncernu Panasonic oferujemy Państwu cały aktualnie dostępny asortyment produktów telekomunikacyjnych dedykowanych dla Klienta detalicznego i biznesowego. Projektujemy sieci i systemy telekomunikacyjne, zajmujemy się dostawą sprzętu, prowadzimy instalacje, serwis i obsługę konserwacyjną serwerów VoIP i central telefonicznych japońskiego koncernu Panasonic, amerykańskiego producenta systemów łączności VoIP Grandstream Networks, oraz koreańsko-szwedzkiej firmy LG-Ericsson. Obsługujemy duże koncerny i małe przedsiębiorstwa, różnego rodzaju instytucje lub organizacje, a także Klientów detalicznych. Nieustanny rozwój nowych technologii wymusza zmianę standardowego podejścia do zagadnienia „łączności”. W codziennym natłoku informacji trudno jest zorientować się w dostępnych możliwościach, nie wspominając o równie ważnym temacie doboru odpowiedniego sprzętu pod kątem optymalizacji kosztów jego eksploatacji. Tu potrzebna jest szeroka specjalistyczna wiedza w temacie. Firma NOMAD od ponad 30 lat zajmuje się usługami instalacji, utrzymania i serwisowania sprzętu telekomunikacyjnego. Byliśmy pierwszym autoryzowanym serwisem koncernu Panasonic działu PBX (centrale telefoniczne) w Polsce. Jako jeden z kilku tylko serwisów w Polsce otrzymaliśmy od tego koncernu certyfikat serwisu klasy “A” czyli serwisu spełniającego najwyższe możliwe wymagania pod każdym względem (w tym także i wiedzy w temacie). To dzięki naszemu wysiłkowi, doświadczeniu, oraz dostarczeniu niezbędnego sprzętu do testów pomorskie oddziały TP s.a. (aktualnie ORANGE) wprowadzając usługi ISDN nauczyły się prawidłowo konfigurować swe łącza tak by działały one prawidłowo. Nie robiliśmy tego z sympatii do “naszego monopolisty”. Stanęliśmy u boku naszych Klientów w obronie należnych im praw pomagając rozwiązać powstałe problemy z ich operatorem telefonicznym. Rozwiązaliśmy im ich problemy, a nasz sukces sprawił nam wyjątkową satysfakcję.  Bo to nasza praca, ale i pasja – wyzwanie dzięki któremu się spełniamy.